Slutredigerar Höstsol

Slutredigerar Höstsol - Hej kompis Diet tips och allmän information, I artikeln du läste denna gång med titeln Slutredigerar Höstsol, Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel Diet tips, Artikel hälsosam mat, Artikel nyheter, Artikel recept, Artikel underhållning, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Slutredigerar Höstsol
länk : Slutredigerar Höstsol

Läs också


Slutredigerar Höstsol

Jag sitter just nu och slutredigerar Höstsol, så det kan vara lite glest på bloggen under tiden.
Höstsols fjärde kapitel, med redigeringsförslag från min redaktör Urban.
Höstsol är nu åter från min externa redaktör Urban, och innehåller som exemplet ovan förslag till redigeringsändringar. Som författare går jag nu igenom dem och godkänner, avslår eller kommer med en egen tredje variant.

Medan jag skriver mina romaner i Scrivener, sker redigeringen i Word för att kunna hantera revisionskontroll.

Slutredigeringen går relativt fort, med mellan noll och två redigeringsförslag per sida, men gör ändå att jag kan vara lite ofokuserad på bloggen fram till nästa vecka någon gång. Jag ska även skriva ett efterord till boken och köra några egna småjusteringar.

Därefter går manus till sättning, dvs formatteras för tryck, vilket resulterar i en formatterad PDF-fil. Denna korrekturläses sedan av minst 3-4 personer och sedan går boken till tryck. Dock brukar det vara omöjligt att inte enstaka korrekturfel slinker igenom.

Höstsol släpps den 31:a augusti och kommer då som inbunden, E-bok och som ljudbok för nedladdning och på streamingtjänster.

Så länge finns Stjärndamm nu som pocket för er som missat det.


således artikel Slutredigerar Höstsol

det är alla artiklar Slutredigerar Höstsol Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Slutredigerar Höstsol adressen https://allmaninf.blogspot.com/2017/05/slutredigerar-hostsol.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Slutredigerar Höstsol"

Skicka en kommentar