Inköp BMW

Inköp BMW - Hej kompis Diet tips och allmän information, I artikeln du läste denna gång med titeln Inköp BMW, Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel Diet tips, Artikel hälsosam mat, Artikel nyheter, Artikel recept, Artikel underhållning, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Inköp BMW
länk : Inköp BMW

Läs också


Inköp BMW

Idag köpte jag BMW stamaktier för ett belopp motsvarande 0,2 % av portföljen. Köpkursen var 86,52 euro och euron kostade 9,87 kronor.

Valet idag stod mellan H&M och BMW men jag prioriterade det mindre innehavet som även ligger högst upp i bevakningslistan.

Som en parentes twittrade bloggaren Irving Kahn idag att han köpt en fransk underleverantör till bilindustrin. Jag har som sagt investerat i BMW och Mats Qvibergs Öresund har ökat i Bilia. Bilindustrin tycks inte vara död, men kan alla delar i värdekedjan vara bra investeringar?

Efter köpet ser portföljen ut såhär:

Bolag
Andel
Handelsbanken
14 %
Sampo
14 %
Hennes & Mauritz
12 %
Illikvida aktier
9 %
Deere & Co
8 %
Castellum
7 %
Industrivärden
7 %
Novo Nordisk
7 %
Investor
6 %
Wal-Mart Stores
5 %
AP Møller-Mærsk
4 %
Fastighets AB Balder
4 %
BMW
3 %

Deere fortsätter upp, som vanligt. Om jag var rörelsemängdsinvesterare skulle jag ha hela portföljen i Deere, vad kan gå fel? För övrigt ligger nu alla amerikanska bolag jag har på bevakningslistan i det röda området. Bubbla?



således artikel Inköp BMW

det är alla artiklar Inköp BMW Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Inköp BMW adressen https://allmaninf.blogspot.com/2017/11/inkop-bmw.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Inköp BMW"

Skicka en kommentar