Tankekort

Tankekort - Hej kompis Diet tips och allmän information, I artikeln du läste denna gång med titeln Tankekort, Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel Diet tips, Artikel hälsosam mat, Artikel nyheter, Artikel recept, Artikel underhållning, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Tankekort
länk : Tankekort

Läs också


Tankekort


Håller ni med?
Jag tror att vi ibland kanske lurar oss själva att tro att det vi verkligen vill tar vi oss tid till men egentligen hindras vi av många måsten och borden och andras viljor som går före.
Det vi verkligen vill och drömmer om kommer ofta i andra hand, eller är det bara något som vi mammor känner, att barn och familj går före våra egna viljor och behov.
Jag själv upptäcker att ju äldre mina barn blir desto större utrymme har jag, eller tar jag mig, att förverkliga mina egna drömmar och önskningar. 
Man vill sina barn så väl så man glömmer lätt bort sig själv emellanåt.


Önskar dig en fin, fin dag och vecka!
Kram Birgitta



således artikel Tankekort

det är alla artiklar Tankekort Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Tankekort adressen https://allmaninf.blogspot.com/2017/11/tankekort_12.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Tankekort"

Skicka en kommentar