Dags för julmat och den fantastiskt goda hemkokta skinkan

Dags för julmat och den fantastiskt goda hemkokta skinkan - Hej kompis Diet tips och allmän information, I artikeln du läste denna gång med titeln Dags för julmat och den fantastiskt goda hemkokta skinkan, Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel Diet tips, Artikel hälsosam mat, Artikel nyheter, Artikel recept, Artikel underhållning, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Dags för julmat och den fantastiskt goda hemkokta skinkan
länk : Dags för julmat och den fantastiskt goda hemkokta skinkan

Läs också


Dags för julmat och den fantastiskt goda hemkokta skinkan



Hej på er!

Idag blåser och snöar det något enormt. Men det är tack och lov inte kallt. Jag har ju blivit dagmatte till en jämthund som har flyttat in på deltid. Bra med lite extra motion och en massa myyyys. Han är så kelig att han inte vet till sig. Jag har blivit störtkär. Saknar ju min Ronya så enormt och denna hund (Roy) är så lik henne i mångt och mycket, förutom utseendet.

Är ni som jag som börjar förbereda och inhandla lite mat till jul? Jag föredrar ju ekologiska varor och har en app som heter "matpriskollen". Där ser jag varje vecka vad som är på extrapris och handlar utifrån det. Vet att nu vecka 50 kommer de flesta julskinkor in och jag fullkomligt längtar efter att få koka min ekologiska julskinka. Jag lovar att det går inte att jämföra med att ugnsbaka den eller att köpa färdigkokt. Jag hoppas att ni provar. Det sköter sig ju själv på spisen och doften av jul sprider sig.

Så... skaffa en stor kastrull och låt julen komma till dörren. Tänd ljus, värm upp glöggen och koka skinkan. Det blir dundermysigt!
Receptet på min goda saftiga julskinka hittar du HÄR. Du kan även klicka på etiketten JUL och se alla andra goda julmatsrecept.

Värme & Kärlek
Christina


således artikel Dags för julmat och den fantastiskt goda hemkokta skinkan

det är alla artiklar Dags för julmat och den fantastiskt goda hemkokta skinkan Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Dags för julmat och den fantastiskt goda hemkokta skinkan adressen https://allmaninf.blogspot.com/2017/12/dags-for-julmat-och-den-fantastiskt.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Dags för julmat och den fantastiskt goda hemkokta skinkan"

Skicka en kommentar