Föreläsningar Krisberedskapsveckan: Torsby, Hagfors, Karlstad

Föreläsningar Krisberedskapsveckan: Torsby, Hagfors, Karlstad - Hej kompis Diet tips och allmän information, I artikeln du läste denna gång med titeln Föreläsningar Krisberedskapsveckan: Torsby, Hagfors, Karlstad, Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel Diet tips, Artikel hälsosam mat, Artikel nyheter, Artikel recept, Artikel underhållning, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Föreläsningar Krisberedskapsveckan: Torsby, Hagfors, Karlstad
länk : Föreläsningar Krisberedskapsveckan: Torsby, Hagfors, Karlstad

Läs också


Föreläsningar Krisberedskapsveckan: Torsby, Hagfors, Karlstad

Nästa vecka är det den så kallade krisberedskapsveckan, vilket innebär att jag har blivit inbjuden att hålla min preppoingföreläsning Är du förberedd? i Torsby på måndag 6:e maj, Hagfors på tisdag 7:e maj och Karlstad på onsdag 8:e maj. Tider och platser nedan.
Från författarföreläsning i Karlstad 2016.
Platser och tider enligt nedan.

Torsby, Torsby Bibliotek, 6:e maj 18:30 - 19:30

Hagfors, Hagfors Bibliotek, 7:e maj 18:00 - 19:00

Karlstad, Karlstads Bibliotek, 8:e maj 19:10 - 20:10

Jag kommer ha med mig böcker för köp och signering. Det går också bra att ni tar med er tidigare köpta böcker för att få dem signerade. Jag kan ta Swish eller kontant, helst jämna pengar, men inte kort. Inbundna böcker kostar 200:- SEK och pocket 50:- SEK.

Vi ses där!

Jag har fått många förfrågningar om krisberedskapveckan, men tyvärr fått tacka nej på grund av tidigare bokningar. Din kommun bör vara ute i god tid för att säkerställa en föreläsning till nästa år. Vill du att jag ska föreläsa hos ditt bibliotek - hör av er till biblioteket och fråga, detta är inget jag själv styr över.


således artikel Föreläsningar Krisberedskapsveckan: Torsby, Hagfors, Karlstad

det är alla artiklar Föreläsningar Krisberedskapsveckan: Torsby, Hagfors, Karlstad Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Föreläsningar Krisberedskapsveckan: Torsby, Hagfors, Karlstad adressen https://allmaninf.blogspot.com/2019/05/forelasningar-krisberedskapsveckan.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Föreläsningar Krisberedskapsveckan: Torsby, Hagfors, Karlstad"

Skicka en kommentar