Förbifart Stockholm försenas och fördyras - och rulltrapporna sönder igen på pendeltågscentralen

Förbifart Stockholm försenas och fördyras - och rulltrapporna sönder igen på pendeltågscentralen - Hej kompis Diet tips och allmän information, I artikeln du läste denna gång med titeln Förbifart Stockholm försenas och fördyras - och rulltrapporna sönder igen på pendeltågscentralen, Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel Diet tips, Artikel hälsosam mat, Artikel nyheter, Artikel recept, Artikel underhållning, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Förbifart Stockholm försenas och fördyras - och rulltrapporna sönder igen på pendeltågscentralen
länk : Förbifart Stockholm försenas och fördyras - och rulltrapporna sönder igen på pendeltågscentralen

Läs också


Förbifart Stockholm försenas och fördyras - och rulltrapporna sönder igen på pendeltågscentralen

Stockholmstrafiken fortsätter gå från klarhet till klarhet. Världens Dyraste Västräcka (TM), även känd som Förbifart Stockholm försenas och fördyras. Absolut ingen är överraskad. Och på den nya fina pendeltågsstationen Stockholm City har rulltrapporna lagt av igen, och stationen är i brist på analoga alternativ stängd. Igen. Absolut ingen är överraskad. Igen.
Rulltrapporna. När de faktiskt fungerar.
Rulltrapporna på pendeltågscentralstationen vid T-centralen i Stockholm har alltså lagt av igen, så Stockholm City pendeltågstation är stängd. Resenärer hänvisas istället till att gå av vid Odenplan eller Stockholm Södra, ett antal kilometer bort. I Sverige kan man vare sig fixa rulltrappor, inte ens om lägsta anbudet får affären, eller bygga analoga icke-elektriska alternativ som typ ... en vanlig trappa.


Samtidigt blir Världens Dyraste Väg (TM) nu ännu dyrare och förstås försenad. Detta sedan en av de lägsta anbudsgivarna inte skött sig, och sparkats ut från projektet.

Men vi ska naturligtvis klara av att bygga snabbjärnvägar för 300-500-800 miljarder kronor utan vare sig förseningar eller fördyrningar. För till skillnad mot vägar som vi bygger hela tiden, så blir snabbjärnvägar något vi har noll erfarenhet av, och den erfarenhet som funnits kring järnvägsbyggen ska ha utplånats när Banverket och Vägverket slogs ihop till Trafikverket.

Blev du försenad till jobbet i morse? Hör av dig till bloggen med din vittnesbörd om starka scener i kommentarsfältet nedan!


således artikel Förbifart Stockholm försenas och fördyras - och rulltrapporna sönder igen på pendeltågscentralen

det är alla artiklar Förbifart Stockholm försenas och fördyras - och rulltrapporna sönder igen på pendeltågscentralen Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Förbifart Stockholm försenas och fördyras - och rulltrapporna sönder igen på pendeltågscentralen adressen https://allmaninf.blogspot.com/2019/03/forbifart-stockholm-forsenas-och.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Förbifart Stockholm försenas och fördyras - och rulltrapporna sönder igen på pendeltågscentralen"

Skicka en kommentar