Intervjuer, intervjuer, intervjuer

Intervjuer, intervjuer, intervjuer - Hej kompis Diet tips och allmän information, I artikeln du läste denna gång med titeln Intervjuer, intervjuer, intervjuer, Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel Diet tips, Artikel hälsosam mat, Artikel nyheter, Artikel recept, Artikel underhållning, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Intervjuer, intervjuer, intervjuer
länk : Intervjuer, intervjuer, intervjuer

Läs också


Intervjuer, intervjuer, intervjuer

Den här veckan har jag gett tre intervjuer, inklusive i nästan två timmar nu på morgonen, därav inget blogginlägg tidigare idag. Dessutom har jag redigerat klart Höstsol, men nu är jag förhoppningsvis återigen på bananen.

Veckans intervjuer var först åt praktiserande journaliststudenter vid Göteborgs Universitet, och bör dyka upp som TV-intervju på Öppna Kanalen i Göteborg, samt på YouTube.

Andra intervjun var åt en nyhetsbyrå. När den publiceras är jag osäker på.

Och tredje intervjun var åt ett veckomagasin och dyker väl upp i sommar.

Samtliga intervjuer var relaterade till prepping, där jag numera tydligen betraktas som sakkunnig expert kring preppingrörelsen, samt kring mina böcker.

Återkommer snart med ett riktigt blogginlägg.


således artikel Intervjuer, intervjuer, intervjuer

det är alla artiklar Intervjuer, intervjuer, intervjuer Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Intervjuer, intervjuer, intervjuer adressen https://allmaninf.blogspot.com/2017/06/intervjuer-intervjuer-intervjuer.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Intervjuer, intervjuer, intervjuer"

Skicka en kommentar