Min enkla och goda nötkräm med kakao

Min enkla och goda nötkräm med kakao - Hej kompis Diet tips och allmän information, I artikeln du läste denna gång med titeln Min enkla och goda nötkräm med kakao, Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel Diet tips, Artikel hälsosam mat, Artikel nyheter, Artikel recept, Artikel underhållning, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Min enkla och goda nötkräm med kakao
länk : Min enkla och goda nötkräm med kakao

Läs också


Min enkla och goda nötkräm med kakao

Nötkräm

200 g hasselnötskärnor
2 krm salt
2 tsk kakaopulver
1 tsk honung

Kör nötter (behöver inte rostas) och salt i matberedare tills rinnigt. Tillsätt kakao och honung, kör tills allt väl mixat och tjockt krämigt.




således artikel Min enkla och goda nötkräm med kakao

det är alla artiklar Min enkla och goda nötkräm med kakao Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Min enkla och goda nötkräm med kakao adressen https://allmaninf.blogspot.com/2017/06/min-enkla-och-goda-notkram-med-kakao.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Min enkla och goda nötkräm med kakao"

Skicka en kommentar