TT-intervju med mig angående prepping

TT-intervju med mig angående prepping - Hej kompis Diet tips och allmän information, I artikeln du läste denna gång med titeln TT-intervju med mig angående prepping, Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel Diet tips, Artikel hälsosam mat, Artikel nyheter, Artikel recept, Artikel underhållning, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : TT-intervju med mig angående prepping
länk : TT-intervju med mig angående prepping

Läs också


TT-intervju med mig angående prepping

Förra veckan gav jag tre intervjuer. Med anledning av att det till hösten kommer flera böcker med preppingtema var en av dessa intervjuer åt TT och finns nu att läsa på flera återpublicerande websajter.
Artikeln nämner Stjärnklarttrilogin, men också min kommande roman Höstsol, som släpps till hösten. Sedan är kanske inte preppingtemat alls lika framträdande, utan det handlar i så fall mer om krishantering på en helt annan nivå än i Stjärnklart. Exakt vad boken handlar om är likt tidigare inget jag avslöjar.

I övrigt kommer Hermann Geijer med två uppföljare till hans tidigare Zombieöverlevnad och Norstedts ger ut en reportagebok av Anna-Maria Stawreberg Prepping – Att hoppas på det bästa, men förbereda sig på det värsta. Jag är för övrigt i egenskap av tydligen någon form av expert på preppingrörelsen även intervjuad i den boken. Förra veckans tre intervjuer handlade samtliga om just preppingrörelsen och relaterade ämnen.

Sedan råkar jag känna till att det kommer ytterligare böcker i ämnet, som TT missat, men har blivit ombedd om att tiga om dessa. Minst en av dem var en sorts faktabokidé jag själv hade.

TT:s artikel hittar ni bland annat här eller på någon annan återpublicerande websajt.

Själv hade jag kanske valt en annan kombination av citat, men det är faktiskt upp till journalisten att själv sätta ihop sin artikel. Vad vederbörande väljer att citera är faktiskt inte mitt ansvar. T ex sade jag att kunskap och mentala förberedelser är det viktigaste att preppa, rent av viktigare än sociala sammanhang. Rätt meningslöst att skaffa förråd och utrustning om man inte vet vad man ska göra med dem, eller drabbas av handlingsförlamning eller panik när något händer.


således artikel TT-intervju med mig angående prepping

det är alla artiklar TT-intervju med mig angående prepping Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln TT-intervju med mig angående prepping adressen https://allmaninf.blogspot.com/2017/06/tt-intervju-med-mig-angaende-prepping.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "TT-intervju med mig angående prepping"

Skicka en kommentar