Omslag Höstregn - släpps slutet augusti

Omslag Höstregn - släpps slutet augusti - Hej kompis Diet tips och allmän information, I artikeln du läste denna gång med titeln Omslag Höstregn - släpps slutet augusti, Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel Diet tips, Artikel hälsosam mat, Artikel nyheter, Artikel recept, Artikel underhållning, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Omslag Höstregn - släpps slutet augusti
länk : Omslag Höstregn - släpps slutet augusti

Läs också


Omslag Höstregn - släpps slutet augusti

Uppföljaren till min sjätte roman Höstsol, Höstregn, släpps den 27:e augusti. Jag kommer signera boken hos SF-bokhandeln i Stockholm den 31:a augusti 17-19 och i Göteborg den 1:a september 14 - 16. Omslaget hittar ni nedan. Svara gärna på enkäten nedan huruvida du läst mina böcker - även du som inte läser dem.
Höstregn av Lars Wilderäng.
Återigen är det Anders Timrén på Islington Design som gjort det fantastiska omslaget utifrån idéer från mig. Anders har gjort alla mina omslag sedanStjärnklart, och har alltid tagit med element jag har föreslagit och gjort korrekta omslag, samtidigt som de inte innehåller några spoilers men ändå fångar boken.

Jag säljer rätt få böcker via länkar på bloggen - bara några hundra om året  - så det kan vara intressant att se hur få av er bloggläsare som läser mina böcker och vilka av dem ni läst. Frågan är om fördelningen av dem är lika för bloggläsare som när det gäller total försäljning? Svara gärna på enkäten nedan. Om inte inbäddningen fungerar pga ej korrekt https klicka här och svara i separat fönster.



således artikel Omslag Höstregn - släpps slutet augusti

det är alla artiklar Omslag Höstregn - släpps slutet augusti Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Omslag Höstregn - släpps slutet augusti adressen https://allmaninf.blogspot.com/2018/04/omslag-hostregn-slapps-slutet-augusti.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Omslag Höstregn - släpps slutet augusti"

Skicka en kommentar