Min nya sötpotatisfavorit med rysk röra

Min nya sötpotatisfavorit med rysk röra - Hej kompis Diet tips och allmän information, I artikeln du läste denna gång med titeln Min nya sötpotatisfavorit med rysk röra, Vi har förberett väl för den här artikeln du läser och hämta informationen däri. förhoppningsvis fylla inlägg Artikel Diet tips, Artikel hälsosam mat, Artikel nyheter, Artikel recept, Artikel underhållning, vi skriver kan förstå. Tja, glad läsning.

titel : Min nya sötpotatisfavorit med rysk röra
länk : Min nya sötpotatisfavorit med rysk röra

Läs också


Min nya sötpotatisfavorit med rysk röra

Ugnsbakad sötpotatis med rysk sallad

½ - 1 sötpotatis / port.

Rysk sallad:
1 dl hemlagad majonnäs (gör den på mild olivolja; 70% varmpr. + 30% kallpr.)
½ dl rysk yoghurt
1 tärnad morot
ca ½ - 1 dl tärnad squash
1 dl gröna ärtor
6 - 7 st grovhackade chornichons
½ - 1 tsk dijonsenap
örtsalt och malen vitpeppar efter smak

Koka tärnad morot i 4 minuter, ta från värmen och lägg i ärtor och squash, häll av vattnet efter ytterligare en minut. Låt grönsakerna ånga av i silen. Rör ihop majonnäs, yoghurt och senap, vänd ner kokta avsvalnade grönsaker och gurkhack, smaka av med salt och peppar. Ställ salladen kallt och fixa sötpotatisen: Borsta och skölj, picka skalet upptill med gaffel, lägg in potatisar i 200 graders ugn. Baka tills lagom mjuka, testa med sticka. Halvera potatisar på längden, rysk sallad till. Så väldigt gott! Testa.


Vad gäller den ryska salladen gick jag efter ett recept i den här boken, gjorde inte riktigt lika, men inte så väldigt annorlunda heller.😉






således artikel Min nya sötpotatisfavorit med rysk röra

det är alla artiklar Min nya sötpotatisfavorit med rysk röra Den här gången förhoppningsvis kan ge fördelar till er alla. Okej, du ser i en annan artikel post.

Du nu läser artikeln Min nya sötpotatisfavorit med rysk röra adressen https://allmaninf.blogspot.com/2018/03/min-nya-sotpotatisfavorit-med-rysk-rora.html

Prenumerera på gratis e-postuppdateringar:

0 Response to "Min nya sötpotatisfavorit med rysk röra"

Skicka en kommentar